Pukul Berapa Buka?!!

Pada suatu tengah malam telepon di rumah seorang pustakawan berdering.

"Pukul berapa perpustakaan akan di buka?" seorang pemuda di hujung talian bertanya. "Jam 9 pagi encik, apa hal yang penting sangat encik menelifon saya tengah malam buta nie?" tanya pustakawan tadi.

"Tak boleh buka awal lagi ke?" pemuda itu bertanya lagi dengan nada kecewa. "TIDAK, tidak akan dibuka sebelum pukul 9!" si pustakawan menjawab dengan nada yang tinggi. "Penting sangat ke sampai encik tidak boleh tunggu sampai pukul 9 pagi untuk masuk?". "Siapa kata saya mau masuk?" kata pemuda itu kesal, "SAYA MAU KELUAR!"


---- sumbangan: Matt Dee

8 comments

Write comments
aina sue
AUTHOR
27/6/10 12:23 AM

mcm dlm cite lawaking tu jeee

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 6:12 PM

huhuhhu..
citer tiruan nih...
xpa2 cuba lain ek...
-brujo-

Reply
avatar
manong
AUTHOR
12/8/10 1:41 PM

adik aku pn penah jd gtu.. ape punye ''turr''

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/8/10 5:32 PM

terperangkap ? hhuurrmm , lawak ! tapi tiru lawak lawaking ! ~dania

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/9/10 12:08 AM

asenye lawaking tiru lawak nih, sbb lawak ni da lame la beb..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/6/11 4:45 PM

aku xpnah dgr ag cie ni....
so lawak rr bg aku yg xtahu ni..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/6/11 1:06 PM

Tuesday, May 16, 2006 2 der...lame dh 2..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/11/11 4:50 PM

ermm...cite ni mcm pernah keluar..

Reply
avatar