Cucur Udang

Di suatu pagi,sorang mamat ni pegi la beli kuih kat sorang makcik ni. Dia tengok semua cucur udang makcik ni jual takde pun udang ditengah-tengah cucur tersebut...lalu si mamat ni pun tanye....

Mamat : Makcik,apasal semua cucur udang makcik takde udang? Bukan ke selalunyer orang jual ada udang kat tengah cucur tu.

Dengan muke selambernyer...makcik tersebut menjawab...

Makcik : Eh,makcik tengok orang jual cucur badak takde pun diorang letak badak..so,makcik pun takde la nak letak udang...
Mamat : ..........


---- sumbangan: amat

7 comments

Write comments
mspooh
AUTHOR
13/6/10 8:45 AM

hahaa lawak gilerrr laaa

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/8/10 3:39 PM

kepale hangguk mak cik tuh..... dan2 je.... hahaahah...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/9/10 7:57 PM

hahaha. memang klakor! x terpikir pun aku..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/9/10 3:53 AM

bek Ltak gjah!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
24/11/10 2:21 PM

Hahaaaaa...so kalo kuih gelang,letak arr gelang atas tu,hak3...Lawak3.. ;')

Reply
avatar
izah
AUTHOR
30/10/11 2:06 AM

pandai mak cik nye buat lawak....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/12/11 9:58 AM

lawak sbb aku bc expect ending dia mak cik tu ckp udang ada kt sungai haha...bgs gak idea mak cik 2 menambah klako

Reply
avatar