FAQ ( Soalan Yang Kerap di Tanya )

* Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya:
"Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu
helikopter, lambat plak ari nie ye"

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya:
"Ko nak mandi ke?"
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang
kejap, ko nak join?"

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:
"Aik? tulis surat nampak?"
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan
aku bergerak sendiri"

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur:
"Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku
tengah minum teh ais nie?"

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer:
"Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi
keje lah nie...opis saya dah pindah kat
rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur:
"Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia
pastu kompang siket pipi dia.

* Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer:
"Eh citer melayu ke?"
Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro
menentang Raksaser dari Planet X...ko
tunggu jap nanti otromen kuar".

5 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
18/9/10 5:44 PM

hahahaha... klapar cipan r jawapan ko ni!!! x sume lawak aku bleh gelak... tpi gelak ni aku lawak!!! ?????

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/11/10 7:56 PM

aku nangis.aku nangis.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/2/11 9:44 AM

boleh try ke??hahahahah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/6/11 2:21 AM

hahaha..blh pakai ni.hahaha.mmg berguna

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/11/11 12:48 PM

test

Reply
avatar