Kentut Yang Tak Boleh Di Tahan

Seorang gadis pergi makan malam kerumah orang tua kekasihnya.Ini adalah makan malam pertama dengan keluarga kekasih dan dia begitu gugup.

Mereka semua duduk di sebuah meja makan dan mulai menikmati hidangan enak yang tersaji.

Beberapa saat kemudian si gadis mulai merasa kurang selesa akibat rasa gugup yang keterlaluan dan broccoli casserole yang dimakannya.

Hampir menangis rasanya ia berusaha menahan kentut. namun karena sudah tidak tahan, tak ada pilihan lain, dia putuskan untuk mengeluarkan sedikit kentut agar terasa agak lega.

Kentut itu tidak begitu nyaring, tapi semua orang di meja makan mendengar bunyi kentutnya.

Belum sempat rasa malu menyerbu si gadis, bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga yang asyik mengendus-endus di kaki si gadis, dan berkata dalam nada yang agak tinggi,"Doggy!"

Si gadis berfikir, "wah ini bagus!" dan segaris senyum lebar menghias wajahnya. Beberapa menit kemudian, dia mulai merasa tidak selesa lagi.

Kali ini, dengan tanpa malu-malu di lepaskannya kentut dengan bunyi yang lebih kuat.

Bapa kekasihnya kembali menatap anjing keluarga mereka dan berteriak, "Celaka Doggy!"

Sekali lagi si gadis tersenyum dan berfikir, "bagus!" beberapa menit kemudian si gadis merasa perlu mengeluarkan kentut lagi.

Kali ini dia tanpa berfikir panjang dia melepaskan kentut begitu saja, bunyi kentutnya kali ini boleh menyaingi bunyi kereta api.

Sekali lagi bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga dengan pandangan jijik dan berteriak, "Celaka Doggy!", cepat pergi dari perempuan itu sebelum dia berak diatas kamu!"


---- sumbangan: Sam

27 comments

Write comments
sARAYU
AUTHOR
4/5/10 2:37 PM

KLakAA...GiLeR ToL..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/5/10 3:16 PM

mmg lawak...hahahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/5/10 4:52 PM

lawak bangat..hahahaha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
14/5/10 3:39 PM

ada jugak pompuan camtu kan.
hahahaha

Reply
avatar
spoon
AUTHOR
2/6/10 6:03 PM

woiiii!!! klakaunye...
sape punye idea ni...
macam kisah benar..
congratx

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/6/10 9:37 PM

ni bukan kisah benar ke??????????

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/7/10 7:22 AM

lawak sial wakakakaka.....

Reply
avatar
Wawa Zolkepli
AUTHOR
11/7/10 3:23 PM

wawa plak ase nk terkentut sbb byk gelak..hahahaah!

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 11:10 AM

gila punya lawak..
sempoi habizzzzz...hahahhahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 1:01 PM

kuam...kuam... kuam aja pnya anjing... org kntut pn nk cium... haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 5:12 PM

lawak paling xbest diabad ini..
hahahaha...........damn!!!

Reply
avatar
Rose^Rubi
AUTHOR
28/7/10 9:48 PM

hahhahah...

Reply
avatar
manong
AUTHOR
11/8/10 3:24 PM

sian pompuan tu

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/8/10 4:40 PM

padan muka , tak de adab ! nak kentut pun pergi lah tandas !
pastu lepas lah biar muka merah pun tak pe 1

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/8/10 2:07 PM

pompuan gila kentut.. ceridak.. haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/9/10 8:26 PM

Chako pompuan tu... kentut x tahan2.. mintak2 la pi ke tandas jap.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/6/11 4:11 PM

DAH TAHU NAK TERKENTUT SGT G RR TANDAS...
EEEE MALUUUUU

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/6/11 2:22 PM

klakar siot.......klau aku,malu x tkata beb

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:23 PM

boleh migrain nih

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/7/11 3:18 PM

hahahahahahahahahahahahahha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/7/11 3:20 PM

ase mcm da taley bnti gelak nieh !!sape na b'tanggungjawab nie??ngeee

Reply
avatar
23/10/11 3:52 AM

WAKAKAKAKAKAKKAAKKAKAKAKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 6:36 PM

tak senonoh perempuan tu..

Reply
avatar
23/3/12 6:01 PM

haha....lucu jua

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
26/4/13 4:20 PM

Haha,,,,ingatkn marah kat anjing tuwr

Reply
avatar