Kenapa perempuan Melayu senang kena rasuk

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya...

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSB... ..Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!" Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???"
Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab... "Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK... " "Aduhai...

kekekeekeeee. .. Dah, jangan dok mengulor dan mempercayai perkara tahyul... ..pi buat keja cepat.....


sumbangan: Syafiq

20 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
26/4/10 4:25 PM

giler...dahsyat setan 2..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/5/10 12:00 PM

haha...jin pn gler...otak mereng kot...ne ad jin cm t...nth pape...haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
26/5/10 12:19 PM

jamal abdilah pun leh popular kat dunia jin ek..
hahahahahaha..

Reply
avatar
spoon
AUTHOR
2/6/10 6:01 PM

kenyataannya memang wanita melayu indah andainya yang menutup aurat dan menjaga peradaban

Reply
avatar
aina sue
AUTHOR
26/6/10 11:59 PM

pergghh , jin pown bole nyanyi ^^

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/7/10 7:20 AM

apada!!! bikin was was saja

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 11:08 AM

gila2 buat saspender ja,hheheheheheheeh..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/7/10 3:35 PM

yang ni jin pop ni

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/8/10 9:34 AM

jin bertukar jadi jamal abdilah ! hahahaa !

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
31/1/11 9:09 PM

tu pasal korg ni dari bangsa melayu mmg pengotor... tu hantu setan suka kawan... yang agama lain, suci ikut ajaran tuhan, antu pun x ikut.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
25/5/11 11:04 AM

woi mangkuk asal ko nk kutuk melayu dengan bandingkan agama lak..bangang ko ni..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/5/11 3:03 PM

hampeh....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/6/11 2:44 PM

haha..hodoh sgt ke jamal tu ?..

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 8:42 PM

siap boleh nyanyi pulak jin tu.....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/9/12 8:26 AM

Babi betul sape hina melayu

Reply
avatar
28/9/12 2:57 PM

Mne ko bgsa lain suci dr bgsa melayu..??,ko ingat bangsa lain tu kompom dh sunat ke..

Reply
avatar
22/11/12 5:51 AM

kimak ko yer sound mlayu pengotor, sah2 ko la pengotok ;]

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/12/12 11:25 AM

Babi tol ko kutuk org mlayu...sial..hanjing tol..mlayu bersih suci salu amik wudhuk..ko la pngotor babi..

Reply
avatar