Terkangkang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...


---- sumbangan: tak tahu

16 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
22/5/10 10:56 PM

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
24/5/10 5:18 PM

xsenonoh pnye org...

Reply
avatar
anne_summer
AUTHOR
29/5/10 7:13 PM

jaga taik tak bagi jatuh... :P

Reply
avatar
spoon
AUTHOR
2/6/10 7:52 PM

cover line baiiik punya atuk ni...syabassss kue kue

Reply
avatar
Wawa Zolkepli
AUTHOR
15/7/10 2:40 PM

ini sindrom cirit name nyer..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/8/10 4:59 PM

hahaha..bengong!

Reply
avatar
Ruby
AUTHOR
20/10/10 9:03 PM

HAHAHAHAHaa....
Buset keren banget..
heheheh...
kalau mencret apa gk berabe...
hahahahah...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:41 PM

hahahahahhahahahaha...u re really tok sporting..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
25/8/11 10:36 AM

kuhukuhkuhuk

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 8:50 PM

tak senonoh pun,lawak jugak....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/10/12 3:41 PM

buduhnyaaa..

Reply
avatar
asrul aliff
AUTHOR
29/9/13 9:12 PM

Yg ni lwk, yg ni lwk..hahahahaha

Reply
avatar