Perompak Bas Kilang

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."


---- sumbangan: tak tahu

14 comments

Write comments
Zaby
AUTHOR
22/4/10 3:32 PM

wakakakaa... makcik pon nk merase ;> (entah dh berape lame makcik tk kenek service eh)

Reply
avatar
spoon
AUTHOR
2/6/10 7:47 PM

adoiii dunia dunia..
nak juga merasa mak cik tu..
kah kah kah..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/6/10 3:58 PM

ish2....nk jgk xpdn ngn makcik

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/6/10 5:24 PM

celako nyer mak cik

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/6/10 5:25 PM

hahahha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/7/10 7:49 AM

BIARLA MAKCK TU KN DAH Ada pengalaman

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/7/10 2:24 PM

lagi power la makcik offer..!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/9/10 5:26 PM

gle gmpak mkcik 2...................da sangap la kot,da lme x mrse,,suami die pnye kn da kcut...haa

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/10/10 8:49 PM

bengong pnye makcik!gatai nk mampus!haha!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
9/12/10 11:56 AM

Amboiiiii...mkcik ni xsedo diri langsung,hak3... ;)

Reply
avatar
lisa
AUTHOR
30/10/11 1:51 AM

ntah ape-ape lh..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/12/11 5:20 AM

Macik oh macik,knapa engko gatal,mcm mna aku tak gatal,aku msih dara..haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/9/13 4:09 PM

makcik 2 blom monopous lgi la..

Reply
avatar