mytukangcat.blogspot.com

Wednesday, August 16, 2006

Wanita dan Lelaki Tua

Seorang wanita sedang berjalan menuju kearah seorang lelaki tua yang sedang berehat di serambi rumahnya. Setelah tiba, wanita itu berkata, " Saya tengok encik ni ceria aje. Apa rahsia yang menyebabkan encik panjang umur dan sentiasa ceria?"

"Takde rahsia apa pun. Cuma saya merokok 3 kotak besar sehari, minum arak, makan makanan berlemak, makanan segera dan tak pernah sekalipun bersenam", kata lelaki itu.

"Wah! Hebatnya encik", kata wanita itu. "Berapa usia encik sekarang?

"Dua puluh empat."


---- Sumbangan: mat lie

10 Comments:

At 15/7/10 3:07 PM, Anonymous Anonymous said...

dah nak mampus dah tu...

 
At 6/8/10 7:16 PM, Anonymous Anonymous said...

aku suka lawak ni hahaha..

 
At 14/8/10 4:03 AM, Anonymous Anonymous said...

haha..cilakak btol..komen anon 1st lg lwak..haha

 
At 1/9/10 5:29 PM, Anonymous Anonymous said...

sial babi pnye cite

 
At 30/9/11 5:22 PM, Anonymous Anonymous said...

Klu ye pon xpyah la mencarut...ko ni x pegi skula ke

 
At 1/11/11 4:48 PM, Anonymous Anonymous said...

hi hi,pasal cite ni pun korang nk gaduh..

 
At 17/12/11 2:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Haha.. Lwak tol!!

 
At 19/11/12 11:18 AM, Anonymous Anonymous said...

x best sngat..

 
At 23/11/12 11:14 PM, Blogger likeaskinsongbaby said...

cite dia gua paham.. tapi x lawak.. yg komen mencarut tu buat gua ketawakakakaakakaka

 
At 29/9/13 11:54 PM, Blogger asrul aliff said...

Hahaha

 

Post a Comment

<< Home