Wanita dan Lelaki Tua

Seorang wanita sedang berjalan menuju kearah seorang lelaki tua yang sedang berehat di serambi rumahnya. Setelah tiba, wanita itu berkata, " Saya tengok encik ni ceria aje. Apa rahsia yang menyebabkan encik panjang umur dan sentiasa ceria?"

"Takde rahsia apa pun. Cuma saya merokok 3 kotak besar sehari, minum arak, makan makanan berlemak, makanan segera dan tak pernah sekalipun bersenam", kata lelaki itu.

"Wah! Hebatnya encik", kata wanita itu. "Berapa usia encik sekarang?

"Dua puluh empat."


---- Sumbangan: mat lie

10 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
15/7/10 3:07 PM

dah nak mampus dah tu...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/8/10 7:16 PM

aku suka lawak ni hahaha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
14/8/10 4:03 AM

haha..cilakak btol..komen anon 1st lg lwak..haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/9/10 5:29 PM

sial babi pnye cite

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/9/11 5:22 PM

Klu ye pon xpyah la mencarut...ko ni x pegi skula ke

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/11/11 4:48 PM

hi hi,pasal cite ni pun korang nk gaduh..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
17/12/11 2:53 PM

Haha.. Lwak tol!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/11/12 11:18 AM

x best sngat..

Reply
avatar
23/11/12 11:14 PM

cite dia gua paham.. tapi x lawak.. yg komen mencarut tu buat gua ketawakakakaakakaka

Reply
avatar