Disko XYZ

Seorang lelaki dalam keadaan kelam kabut, masuk berjumpa seorang teman yang boleh dipercayai untuk meminta nasihat.
"Bini aku dah berlaku curang terhadapku. Setiap malam dia ke Disko XYZ untuk mencari jantan. Malah. dia akan meniduri mana-mana jantan yang mengajaknya. Arghhh!!! Dah naik gila aku. Apa yang patut aku lakukan?".

"Bertenang", kata si teman. "Tarik nafas dalam-dalam. Lepaskan perlahan-lahan. Sekarang, cuba kau beritahu aku pukul berapa bini kau biasa pergi kesana dan lokasi Disko XYZ itu."


---- Sumbangan: mat lie

16 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
6/7/10 4:14 PM

siot pnyer kwn!!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 5:57 PM

hahahaha...
serius ler aku xpaham...
layan aje lahhhhhhhhhhh...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/8/10 8:54 AM

x..kawan dye tu nk suro bini dye lyn dye lah.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/11/10 3:25 PM

xfhm sngt la.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/12/10 4:38 PM

moral of story..sape yg faham dia akan tersenyum n gelak sendiri...sape yg x faham pening kpla la....
so pkpk sendiri..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/1/11 4:08 PM

kwn nk amik kesempatan..ciss!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/6/11 4:37 PM

faham cite dia....cuma xbape lgkap ayat 2..

Reply
avatar
miko_chan06
AUTHOR
23/6/11 8:48 PM

hahahahahahahahahahha...!! XD

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 8:55 PM

tk phm pun,best jugk...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/11/11 1:52 PM

teman yg tak boleh dipercayai laahhhh...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/12/11 1:11 AM

x lawak pun!!

Reply
avatar
23/11/12 8:19 PM

yg tak paham la buat cite ni lucu wnwmwmwwmwmwkwkwkwkwkwwk

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
17/5/13 12:40 AM

Lau kwn dye tu bjak, kwn dy kompem xnk bini org da kne ratah.. Sakai..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/9/14 4:42 PM

X paham la......x pe layan je la...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/10/14 9:42 PM

macam bodo je..

Reply
avatar