Isteri Curang

Seorang rakan sepejabat telah beberapa kali memberitahu Amat yang isterinya berlaku curang dengan kawannya sendiri.

Melihat Amat seperti tidak percaya dengan ceritanya, suatu hari rakan tersebut berkata, "Mat, kau balik sekarang. Kau pasti akan lihat isteri kau sedang bermesraan dengan kawan kau tu".

Amat pun pulang untuk membuktikannya. Beberapa minit kemudian ia telah kembali dengan wajah lebih ceria, nampak lega.

"Bagaimana Mat?", tanya rakannya tadi.
"Kacau je kau nie. Dia bukan kawan aku. Kenal pun tidak, baru tadi pertama kali aku lihat dia...".


---- sumbangan: Sam

13 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
6/5/10 2:05 AM

apa ini..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/5/10 5:15 PM

bengang btl Amat 2.hehe..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/7/10 4:42 PM

x phm la amat nie

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/9/10 8:02 PM

dayus nya jantan ni!!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 4:43 PM

Perlu ka aku menempeleng buah pinggang si Amat ni???? Huhuhhh!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/12/10 12:44 AM

bengong yg teramat sangat hahahaha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/5/11 12:42 AM

budus tahap cipan kuase dua..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/6/11 12:56 PM

amat ni keturunan pak pandir kot..ha3

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:54 PM

comella c amat neyh...kalo cmtu snng nak rompak de nih buat pertama kali haha joke

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/10/11 7:06 PM

Srabut r ko pudin

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/10/12 8:29 PM

komen pudin pun lwk...ha3

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/11/12 12:56 PM

pudin buat lawak la plak ...haha
gelak kat pudin jew lah...

Reply
avatar