Buah Mangga

Pada suatu hari ada seorang pembeli yang sedang tawar-menawar dengan seorang penjual buah mangga.

Pembeli : "Bang, berapa harga mangga sekilo?"
Peniaga : "RM7!"
Pembeli : "Amboi, mahal sangat... RM5 sudah la!?"
Peniaga : "Tak boleh dik, harganya dah cukup murah tu!"
Pembeli : "Kalau tak manis, macam mana bang?"
Peniaga : "Kalau tak manis, tak payah bayar!"
Pembeli : "Kalau macam tu, bagi saya yang tak manis 10 kilo!"
Peniaga : "#$%@%&%????...


---- sumbangan: Syafiq

8 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 6:17 PM

bagus gak idea ni...
dapat free jnji mangga kan..
hahahahahahahah..............
-brujo-

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/8/10 5:19 PM

mana die tahu manis/tak manis?a

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
23/9/10 11:17 AM

alar.... lawak pon ko nak pikir logik ka??
klau nk pikir logik bace buku teks sains la.. adoi..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:59 PM

haha..mane de nak taw manis ke tak...bdo jugak penjual nih..cmne ko ley kire duit??hee

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/6/11 2:49 PM

lawak ny R2 buat kt maharaja lawak..tp tak ingat minggu ke bape..

yg aku perasan sepah ngan R2 bnyak curi idea dari cerita lucu.

tp aku x penah tngok lg jozan buat lawak yg ada dalam cerita lucu.. diorang pnya idea ori,x tiru idea org..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/10/11 7:11 PM

Skurang kurangnyer dyorang ade kat atas pentas 2..drpd ko..komen owg je pndai...tpi habuk pon tarak..srabut

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/11/12 1:01 PM

diorang pegang pmbsar suara..ko pgg bantal ...cukup ??

Reply
avatar