Bayaran Ansuran

Ada ler plak cerita pasal sepasang kekasih nih yang dah ber'couple' sejak bangku sekolah lagi.Satu hari gelfren dia ni terlibat dalam satu kemalangan jalanraya yang menyebabkan gelfren dia tu kekurangan banyak darah.Oleh kerana sayang "benget" ngan gelfren dia,si befren ni telah mendermakan banyak darah kat gelfren dia ni.

Setahun dari kejadian tu, si gelfren ni telah berkenalan dengan sorang mamat yang macho dan dia terus jatuh cinta ngan mamat tue.Aper lagi, si gelfren ni pun putuskanlah hubungan dia ngan befren dia yg lama tu.Si befren ni punyalah geram, dan dia berkata, "Tak kenang budi punyer awek!! Bagi balik darah yang aku derma kat kau tahun lalu"!!

Si Gelfren yang sedang datang bulan membalingkan tuala wanitanya ke arah befren dia dan berkata,"Nah aku bayar ansuran tiap-tiap bulan!!!"


---- sumbangan: eric

6 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
24/11/10 11:52 AM

so disgustng u knw...iiuuhhhh..(nia)

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 3:19 PM

haha,bolehla.......

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/8/11 8:47 AM

xklakar lar..eee

Reply
avatar
hestyrezyuda
AUTHOR
10/10/11 3:11 PM

kalau dapat pompuan macam ni.. tak payah di buat bini...

Reply
avatar
Sarah
AUTHOR
7/1/13 10:03 AM

Astaga stupid story

Reply
avatar
Afifah Rosli
AUTHOR
4/7/14 10:23 AM

Pengotornye pompan tu....

Reply
avatar