Dialog Dua Orang Lelaki...

Mamat : Aku peliklah...tiap kali aku pergi cuti..mesti bini aku mengandung punye. 3 tahun dulu aku bercuti ke Bali, dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket pun dia mengandung jugak.

Din : La...baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat-tempat sejuk pula macam Paris ke...sah Bini kau boleh mengandung lagi...ha..ha...ha...

Tetiba Mamat senyap pulak. Muka pun serius je. Suspen lak si Din rasa. Tiba-tiba Mamat bersuara semula...

Mamat : Tak boleh jadi ni...cuti kali ni aku kena bawak bini aku bercuti sekali nampaknya...tak boleh tinggal lagi....

Din tergamam. La....macam tu ker...


--- sumbangan: Deelar

8 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
31/3/10 7:07 PM

ape lawak y anda cuba tojolkan?? x best pn...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/4/10 4:10 PM

sebab awak tue tak paham..lmbt pick up...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
26/8/10 3:35 AM

lembab betullah pikap kau.. maknanya setiap kali dia bercuti, bini dia main dgn org lain. sbab tu ayat last tu dia ckp kena bwk bini dia bercuti sekali..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/6/11 3:29 PM

ntah xpickup lnsung...wrong trget audience...ha3

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/5/12 4:37 PM

yg xphm tu cnfrm orgnye SKEMA tahap GABAN..bebal nk mampos..hahahahaha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/3/13 5:11 PM

klakar klakar...ngee~

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/4/13 2:11 PM

Xbest la sebab ko xde perasaan bodo!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/5/13 7:59 PM

Hahahahahaha free2 jew dpt makian syian dak tu hahaha len kali owg nek ferrari ko nek keta sorong mcm mne nk tgkap citer tu....ahhahahahaha

Reply
avatar