Chot tengok wayang

Chot nak pegi tengok wayang kat panggung dgn isterinya. Sampai di kaunter
tiket, Chot beli dua tiket utk dirinya dan isterinya. Tak lama kemudian, Chot
datang semula ke kaunter tiket tadi dan membeli dua lagi tiket...

Kemudian, Chot datang lagi sekali untuk membeli dua lagi tiket. Kali ini penjual tiket
itu membuka sedikit cermin kaca di kaunternya dan bertanya, "Bukan ke encik
dah membeli dua tiket dan kemudian datang lagi untuk membeli dua lagi tiket tadi?"
Chot menjawab,

"Betul! Tapi ader sorang mangkuk hayun yang berdiri kat depan pintu masuk
panggung tu asyik koyakkan tiket saya ajer..."


-------- Sumbangan : Jaslina

3 comments

Write comments
Che Faiz
AUTHOR
26/7/13 7:56 AM

haha mcm haram..!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/1/14 7:52 PM

kau la haram...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/12/14 6:08 PM

ntah tak paham..setau aku babi yh haram

Reply
avatar