Think 1st b4 speaking to ur wife

* Sepasang suami isteri yg telah mempunyai 3 orang anak, sedang
berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanya
kepada suami beberapa soalan.

* Isteri : Bang, kalau saya mati dulu, abang kahwin lagi tak?
* Suami : Abang rasa, abang mungkin kahwin lagi. Kerana,
anak-anak kita perlukan orang yang boleh beri perhatian. Makan minum abang
pun adalah orang yang sediakan.

* Isteri : Habis, kalau abang kahwin lagi, abang kasi ke dia
duduk rumah kita.
* Suami : Yelah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong
macam tu saja?

* Isteri : Abang kasi ke dia guna bilik, kita, toilet kita?
* Suami : Ya yang, sbb takkan abang nak buat bilik lain khas
untuk dia. Nanti bilik ni, membazir pulak.

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai almari kita?
* Suami : Ye yang, almari kita ada 4 pintu takkan nak bagi org
lain pulak.

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai katil kita?
* Suami : Terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli
sebulan.

* Isteri : Baju tidur saya, pijama dan towel saya?
* Suami : Takkan itu abang n bagi kakak & adik awak. Jadi,
drpd tak dipakai, lebih baik kalau abang kasi dia aja.

* Isteri : Handbag saya, kasut saya, golf set saya?
* Suami : Itu tak boleh, sebab dia suka handbag kaler maroon,
kasut dia saiz kecil drpd awak, saiz 5, golf set tak boleh sebab dia
kidal...

* Isteri: @#$%????!!!!!
* Suami: (Dalam hati)Alamak!!

7 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
18/6/10 1:07 PM

lawak lawak haahahahahahaa

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/5/11 10:43 PM

kantoi

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
7/6/12 2:43 PM

abis lah kantoi sudah..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/11/12 2:17 PM

xpaham sangat cite nie

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
12/3/13 3:28 PM

benokk mmg x phm

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/1/14 1:41 AM

Hahaha..benok trus kene,nyaknyeh

Reply
avatar
Afifah Rosli
AUTHOR
11/7/14 4:00 PM

Bodoh punye laki!!!!

Reply
avatar