Suami Setuju

Ada sepasang suami isteri tak pernah sependapat dalam banyak hal. Si isteri selalu merungut kepada suaminya disebabkan suaminya tak pernah menyetujui apa juga cadangan yang dibuatnya.

Suatu hari si isteri berkata kepada suaminya..

Isteri: Abang tak pernah ikut kemahuan saya. Semua cadangan saya tak pernah abang setuju.

Suami: Tak semua.. ada juga yang saya setuju.

Isteri: Tidak. Selama kita berkahwin belum pernah lagi abang ikut kemahuan saya

Suami: Tentu ada.. cuma tak kena tempat...

Isteri: Cuba abang cakap apa kemahuan saya yang abang akan ikut.

Suami: Baiklah, katakan ada dua buah bilik untuk menumpang tidur, setiap satu bilik masing-masing ada seorang lelaki dan seorang wanita. Yang mana satu bilik yang awak akan tumpang tidur?

Isteri: Sudah tentulah saya masuk ke bilik yang ada wanita... Tak kan saya masuk bilik yang ada lelaki pulak..

Suami: Haa... saya pun akan masuk bilik yang ada wanita.... Kan saya setuju dengan awak..!!

Isteri: (Nada marah) Dasar lelaki.....!!! Kalau berani buatlah... aku cincang 8 anu' kau..

Suami: Aii.. bila aku setuju awak marah pulak...!!!


---- sumbangan: Amir

20 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
21/4/10 12:55 PM

Hawau punye laki, ade kasi contoh mcm tu. Biaselah, keadaan tgh tegangkan, ok jgklah suami die buat lawak bodoh skit. Hehehehe!! ;>

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
4/5/10 11:15 AM

kalau macam nie.. mampos la isteri die nak layan kepala bengong laki die.. tapi cara jugak dapat laki camni.. baru la dikatakan pasangan idup.. satu air satu api..

Reply
avatar
Sarayu
AUTHOR
4/5/10 2:09 PM

nEyH bUkaN 1 a!r 1 pAiP aG nEyh..nEyh dA 1 pAip 2 aIr nEyH..mElaMpAu gAk jOkE lAk! d!a..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/5/10 5:16 PM

ok lh cite n...best gop r..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/5/10 11:13 AM

hahahhahahaha... adoiii yaiii.. ape la laki cam tu..

Reply
avatar
spoon
AUTHOR
2/6/10 5:48 PM

bagi kaum laki stujuu la.....
bab buat maksiat memang hebat..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
12/7/10 4:24 PM

insaf la korg..
laki cm tuh tggl je..

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 10:54 AM

si istri 2 pn msk la bilik yg ada laki,
baru adil,heheheheeh

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
7/8/10 6:43 PM

cik/puan spoon yg jelas kelihatan perempuan lagi kuat maksiat sekarang nii...

Reply
avatar
zaharina
AUTHOR
17/3/11 1:47 AM

bahahah! -.-

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/4/11 12:42 AM

nama pun lawak....hahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/6/11 2:09 PM

bahanau punya lawak...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:19 PM

kenapa la all the jokes suke letak bende lucah sikit..then sume akan like it???y ??

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/10/11 9:58 PM

hampeh pelegeh punye suami..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/4/13 7:13 AM

Sial

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
26/4/13 4:05 PM

Faniza gedik

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/5/13 4:50 AM

xpayah nk eksen sngt typing..cm hawau ak bce

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/5/13 3:09 AM

Laki dia kompem mintak kpale msok tanah.

Reply
avatar