Akhir Dari Sebuah Pertengkaran

Ketika makan tengahari bersama, Pian berbual dengan Amat jiran sebelah rumahnya.

Pian: "Amat, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?"

Amat: "Ya betul..."

Pian: "Mesti hebat kan? Jadi akhirnya macam mana?"

Amat: "Akhirnya dia berlutut di depan aku..."

Pian: "Wuahhhh hebat sekali kau... kau memang jantan sejati, kemudian apa kata isteri kau?"

Amat: "Isteri aku berteriak dengan kerasnya, "Hei kalau kau anak jantan, keluarlah dari bawah katil tu dan hadapi aku!!"

Pian: "@#$!%^&%"


---- sumbangan: Ramly

12 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
21/4/10 12:57 PM

mmg dh ramai suami2 yg pesen mcm ni... kejong! depan kwn je berani, depan isteri termsk semua. Kenek plak kalau sang isteri tu size lagi besaq, lagilah termsk die. Hahahaa! ;>

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/5/10 11:58 PM

cam shilaknat..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/5/10 2:47 PM

emmmm... xsyok r suami gtu

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 10:55 AM

aku pham arrr..
explain jappp..

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 10:56 AM

aku xpham arrr..
explain jap kt aku..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 12:43 PM

nk tau jgk dia tu.... uuuuu

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/8/10 6:16 AM

cam gampang....lg mahu cvr bgus...
hahahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/8/10 4:37 PM

hak3 !!!!
bagus gak gitu , last last kawan dia tahu dia condong !

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
9/12/10 2:01 PM

Malu aku sbgai kaum lelaki..ade ke sorok bw katil..cube le sorok dlm peti sejok ke,hak3....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/10/11 1:03 AM

cilakak...dia drop kaum lelaki punye water face....hampeh punye firaun.

Reply
avatar