Profesional Muda

Seorang profesional muda sedang membuka pintu kereta BMW nya, tiba-tiba sebuah kereta dengan laju melanggar pintu kereta itu hingga tercabut.

Profesional muda itu memaki hamun kereta yang laju tu dan meratapi kereta mewahnya yang rosak tanpa pintu.

"Tuan, lihat apa yang dilakukan orang gila tadi terhadap kereta saya!" katanya histeria kepada polis yang tiba di tempat kejadian.

"Kamu orang-orang kaya nie benar-benar materialistik, kamu semua membuatkan aku muak!" kata polis. "Kamu begitu bimbang pada BMW kamu, kamu tak sedar ke tangan kamu juga dah hilang sebelah?!"

"Ya Tuhaaaaaaaannn!!!!!" teriak profesional ketika ia melihat lengannya sudah tidak ada lagi.

"Mana jam Rolex-ku?!"

9 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
7/6/10 4:39 PM

ceta ini uda ada la...ciplakkk

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/9/10 4:33 AM

yupz!
pniru!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
17/9/10 10:33 PM

tahpape korang.. MELUAT aku bace komen korang..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
23/11/10 5:35 PM

jgn mara..

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 3:16 PM

iye la...mcm cerita ni dah 3 kali ulang termasuk entri ni...xcaya,cuba cek lawak2 yg sbelumnya... huhu...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/2/11 1:07 AM

xpa la lw uda berulang2..janji bahagia.^_^

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/10/11 3:20 AM

Yg meluat nk bce 2,xpyah bce la..ko ttop je lappy ko 2

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
14/8/12 10:14 PM

gila punya lwak dia x pdli tngan dia jam pla yg dia bri

Reply
avatar