Anak Murid

Kisah ni berlaku dalam kelas aku yang masih mengajar ABC..masa ni aku masih praktikal mengajar... bakal guru. Hari tu juga, pensyarah datang nak menilai aku mengajar budak-budak tahun satu.

Ketika di akhir sessi pengajaran...aku mengarahkan murid-murid membuat latihan ( MELUKIS )atau ape-ape je... Ape lagi...Bising lah budak-budak tu... Dengan suara tinggi..nada marah...

"MURID-MURID, MELUKIS TU GUNA TANGAN...BUKAN MULUT!!!"

Aku cuba mengawal keadaan, tiba-tiba sorang budak ni jawab...
"Cikgu, saya tengok dalam televisyen ada orang lukis guna mulut cikgu!, guru dia orang tak marah pun". Aku nak jawab ape ha??? Pensyarah aku yg dok kat belakang kelas tu,senyum je...


---- sumbangan: eroulns

4 comments

Write comments
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 12:43 PM

aku pun senyummmm je(senyum d buat2)... Tak brapa klakar la tuan hamba..Tambah le perisa skit yerk.. Slamat maju jaya! :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/10/11 3:05 AM

not bad..

Reply
avatar
aan
AUTHOR
19/4/12 7:18 PM

auww kau katalah yg melukis guna mulut tu org mempunyai kecacatan fizikal

Reply
avatar
chrissy jung
AUTHOR
18/7/18 9:42 AM

Bosan kalah melulu di website poker lain nya ?
Yuk coba bermain di ERTIGAPoker . net
Tingkat kemenangan lebih tinggi dari website lain-nya
Dan dapatkan bonus yang berbeda dari website lain-nya

- Ada Bonus Deposit New Member 100ribu !!
- Bonus Deposit 5% setiap hari nya (klaim 1 kali / hari)
- Bonus Referral 15 % !
- Dan ada juga Bonus rollingan mingguan BESAR 0,5% + 20 % loh!

TERSEDIA JUGA TRANSAKSI DENGAN APLIKASI GO-PAY
- Bonus Deposit Go-Pay 10% TANPA BATAS !

Contact Us
- Livechat : ERTIGAPOKER
- WA : +6281335599207
- LINE : CS.ERTIGAPOKER
- BBM : E30EF5D1

Support Bank ERTIGAPOKER :
- BCA
- Mandiri
- BNI
- BRI
- DANAMON

Reply
avatar