Lelaki ensem vs lelaki tak ensem

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?


---- sumbangan:Lelaki ensem

17 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
12/5/10 7:07 PM

sengal!!!huhu..xbek diskriminasi

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
7/6/10 2:36 PM

ni pmpn yg ckp ker laki yang ckp??????

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/7/10 8:04 PM

haha btoi2..mcm aq la 2...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/7/10 3:47 AM

sekarang pompuan dah x kisah muka buruk ke,tua kerepot ke..janji poket penuh.Harap muke je hensem tapi semua pompuan nak tanggung...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/9/10 4:25 AM

pnjG.
xnk bcE!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 12:40 PM

Lawakkkk gak la... Tp,rupa xble pakai la cik kiah oi... Yang penting skang ni,orang tu kene baik,sopan santun n banyaaaaakkkk harta karun.Tak gtu? hek3.. ;)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/4/11 5:22 PM

hensem ke x jd no.2 skrang...yg penting x kedekot... kalo byk wet tp kedekot wtpe?????....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/6/11 4:21 PM

x baik la lawak ni

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/6/11 4:22 PM

pompuan sekarang x memilih,dia cuma nak laki tu handsome,berduit

Reply
avatar
miko_chan06
AUTHOR
23/6/11 2:47 AM

aku memilih... aku nk laki hensem!!! tak kire aku nak jugak!!!! hahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/6/11 1:37 AM

betul2!!!! aku pon nak laki hensem gak...kaya pon aku nak gak

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
7/7/11 11:51 AM

sierra : aigoo~ so funny den. not good leh. suma lelaki sma saja. perangai yg pnting. harta dan kekacakan pun xbleh pdg juga, harta bleh habis dan lelaki hensem pun bleh tua juga . pastu dgn harta gak, llaki tu bleh cari lain. I'm just voting a GOOD boy ... :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/9/11 11:59 PM

biar la hensem ke x hensem ke....yg pnting dya banyak buat amal ibadat... :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/10/11 3:12 AM

Copy bku ujang pnye lawak

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/11/11 4:41 PM

kesiannyelh lelaki yg x hensem huhu...tp apa akn jd klu lelaki hensem di mata si A tp xhensem bagi si B? pandangan manusia kn berbeza ye x?

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/12/11 12:22 AM

ensem ke? masuk bakul angkat sendiri kot!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/2/15 10:55 AM

handsem tak handsem.. yg penting baik hati.

Reply
avatar