Kencing

Satu hari Chot terbangun mlm. Dia nak terkencing. Dia pun masuk bilik air. Chot sungguh terkezut bila lampu tu terbuka sendiri. Lepas kencing dia pun terus keluar dan dia tutup pintu toilet... Sekali lagi dia terkejut bila lampu toilet tu tertutup sendiri... Cepat-cepat dia kejut kan bini dia yang tengah lena tidur. Dia pun menceritakan hal yg terjadi kat toilet tadi..lampu tu terbukak dan padam sendiri. Bini Chot yang dalam keadaan sedar tak sedar tu pun berkata.. "Dah... dia buat dah perangai lama... Awat hang kencin dlm peti ais...???

3 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
8/5/10 7:46 PM

eeewwwwww

Reply
avatar
badrul
AUTHOR
12/5/10 4:25 PM

hahahahahhaha......chot terkencing dlm celana...memang tenagh tengok makwe bersalin nie...sebab tuelah..nape dia terkencing?

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/11/12 2:16 AM

haha..=D

Reply
avatar