Hadiah Cincin Berlian

Seorang isteri merajuk kepada suaminya kerana tidak membelikan kereta sebagai hadiah harijadinya. Tetapi suaminya membelikan cincin berlian yang luar biasa indahnya. Kawan-kawan suaminya merasa hairan dengan pilihan tersebut.

Salah seorang rakan lelaki tersebut bertanya, "Mengapa kamu membelikan isteri mu cincin berlian, bukannya kereta?"

Lelaki tersebut tersenyum dan berkata, "Susah mencari kereta palsu."

sumbangan: Kamal

41 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
15/1/11 3:04 PM

suaminya tak ada duit nak beli kereta...lagi baik dia beli cincin untuk isteri dia lagi romantikkan...sehingga bini dia beranak penak tau...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/1/11 3:21 PM

bukannya itu saja....belikan chocolate..untuk istri

Reply
avatar
Wawa Zolkepli
AUTHOR
15/1/11 4:18 PM

hahaha!! kurang asam jawe punyer laki!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:25 AM

kerana laki dia tak ada duit..................................






jom lihat cerita lucu seterusnya akan disiarkan nanti,okey guy...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:26 AM

lelaki takmo bini dia ber kereta

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:27 AM

lelaki memang paloi takmo bini dia ber kereta

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:28 AM

lelaki takmo berpisah dengan bini dia lah tue kalau tak kasi kereta

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:29 AM

bini dia kuat merajuk tau...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:32 AM

lelaki memang bodoh

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 11:36 AM

lucu ler laki dia tue

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:03 PM

bini dia pun satu kenapa tah suruh laki dia tue..laki dia malas tau...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:04 PM

lucu gak yg baru nie...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:04 PM

gelak sampai pecah perut wakakakakakakakakakaka

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:05 PM

hrummm yang peting hilang strees ko sudah,kalau baca nya nie...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:06 PM

hah..................pandai benar laki dia tue...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:07 PM

sungguh menarik cerita nie...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:08 PM

takpe lah...menarik2 good2

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:08 PM

isk..................suami takut kat istri kot..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:09 PM

ahahahahahahahaha....pening pale suami pikirkan istrinya saja

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:10 PM

nak jadi watak camnie(>.<)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:11 PM

hrumm yg peting best gak cerita nie...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:12 PM

/*-/-/**/*/-*-*//*-/*-*-/-*-/-/*-*-







NO IDEA NAK CAKAP TAPI MENARIK...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:13 PM

blog shafiq vs blog orang siapa lawa???

































sila jawab dalam masa 1 jam dari abu nabawie

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:14 PM

aha...........hebat2

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:14 PM

iskkkkkkkkkkk

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/1/11 5:14 PM

hebat

Reply
avatar
DWEN RASID
AUTHOR
18/1/11 2:12 PM

wakakaka lawak....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/1/11 2:30 AM

cincin tu rupa2nya palsu...keta susah nk cr yg palsu...skang emas berlian mmg byk palsu kan....hahha

Reply
avatar
degil
AUTHOR
20/1/11 11:51 AM

lucu... pandai betul laki dia tue... hahahaha...

Reply
avatar
dwenrasid
AUTHOR
25/1/11 3:45 PM

wakakakaka,kelakar

Reply
avatar
Ronipasla
AUTHOR
4/2/11 11:53 PM

Lawak ni macam ada di program Raja Lawak tadi jer.

Reply
avatar
unkel Ray
AUTHOR
5/2/11 7:45 PM

boleh tahan..
tp raja lawak da pakai,,
jd xbrape nak lawak..


ada masa sudi la baca
http://unkelray.blogspot.com/

plak,, mgkin lawak mgkin juga tidak..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
13/3/11 2:56 AM

lawak2 mengong punya laki!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/4/11 7:47 PM

cian bini dy..entah2 da manyk benda g yg palsu palsu blaka...........jengggg333

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/5/11 4:10 PM

mesti tiru kat buku mastika saya baca sama tak kurang tak lebih .......... tak de idea lain ke ?????????

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/5/11 4:17 PM

saya setuju dgn komen dkt atas. saya dah check dekat buku mastika memang sama .kalau tak de idea tak payah sibuk sibuk nak tulis pastu tiru idea orang .... (untuk pengetahuan pembaca buku mastika yang saya beli ini tahun 2007 bulan mei....

Reply
avatar
bp
AUTHOR
22/8/11 9:28 PM

Watching online movie free  hbo,spot ,cinemax,max hd.,Tnt movie,nasional geopgrafi.,espn.,spot megamix ,star movie ,disney channel,history channel ,animal planet , al jazeerz,patagon channel ,axn channel,max hd,bloomberg tv,tvu music,hbo plus,cartoon network,nicktoon,nickoledoan discovery channel and more channel free CLICK >> LINK WATCHING
NAK DENGAR RADIO  MALAYSIA ONLINE FULL LIST RADIO VISIT LINK >>> TO LISTEN
TO WATCHING TV3,TV2,TV1,TVi,JAKIM TV ,MOB TV ,1HUJAU TV CLICK CLICK >>LINK TO WATCHING
Listen Indonesia radio online CLICK >> LISTEN

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/1/12 3:19 PM

pala otak r lawak nye...rasa geli plak usus kecil ak...

Reply
avatar
Zetton Seijin
AUTHOR
8/12/12 1:24 AM This comment has been removed by the author.
avatar
18/5/13 11:01 AM

Artikel yang sangatlah lucu........ hehehehehehe

Reply
avatar