Tipah Tertelan Duit

Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis. Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis.. Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya. "Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis. Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah."


---- sumbangan: Rosli

25 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
5/5/10 11:29 PM

cam cirit je...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/5/10 11:52 AM

haha...ayah die t gle...dax2 die nk pbodohkan...dh kene gan ank..haha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/5/10 10:01 PM

bapak nyew pon x bape nk waras....

Reply
avatar
jaTuh_deboK
AUTHOR
12/6/10 8:59 PM

ayah yg toleh...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
13/7/10 12:38 PM

hahahaha..hbisla duit 5sen t smua msuk dlm perut..khakhakha

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 10:38 AM

apa punya anak niee..
bagi makan nasi xmoo nak makan duit gakk..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/8/10 3:04 PM

hahahahaha.....
buang duit tol lha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/8/10 1:15 AM

makan duit lagi sodap kot...hehehee

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/8/10 9:14 AM

hak3 !!!!!!!!!!! si anak tak slah , bapak pon ! yang salah sape yang bagi bapak dia duit tu ! hak3 !!!!!!!!!!!!!

Reply
avatar
aku la.
AUTHOR
20/8/10 2:58 PM

bodoh betol la..nak buat lawak pon.jangan la serius sangat g2..nak kata bodoh sekali lagi la kat si bapak..BODO..

Reply
avatar
zul
AUTHOR
7/10/10 3:26 PM

kene masuk bersamamu nanti ni...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/11/10 1:36 PM

hahaha...bodo la bapk nye nk wat mgik xpyh la mcm tu
silp2 ank mty teln wet jer

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
9/12/10 2:30 PM

dua2 sengal otak...bak peribahasa,bapa korek idung,anak korek punggung,ekk..btul ke? Hahahaaaaaaa...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/2/11 1:17 PM

Hahaha bodoh -.-

Reply
avatar
zaharina
AUTHOR
17/3/11 1:01 AM

haha. nasib baik anak die x telan duit 50 sen.,kalau x .,sah mati tecekik bebetol XD

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/5/11 3:04 PM

Haha..klaka doe..bapak korek anak jentik..hoho..

Reply
avatar
syira
AUTHOR
22/6/11 2:38 PM

hahahahhahahahahahahahhahahaha...anak yg cerdik

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
26/6/11 2:30 AM

citer tu xdela lucu sgt,tp komen korang yg buat aku gelak guling2,hahhhaaahajahhahahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/10/11 1:44 PM

ape lh punya bapak...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
7/11/11 6:42 PM

komen2 yg lawak =))

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/11/11 12:23 AM

ayah mithali ler..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/3/14 3:19 PM

Hahahaha..bodo lh bpk die ni mgik btmpt lah....

Reply
avatar