Esok baru Cabut

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adoi.. Sakitnya bang… ! Macam mana ni bang..?”

Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.

Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”

Sejak dari tadi bapa mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!”

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”.


---- sumbangan: Tori

32 comments

Write comments
lia_din
AUTHOR
3/5/10 11:11 PM

haha...>bapanya...mahukannya jd seorg askar... bukan dktor gigi....<
aik.....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/5/10 10:08 AM

alala... siannya anak die.. anak kesayangan bapak tu...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/5/10 8:01 PM

skali salah paham daaa......
sadiz.....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/5/10 10:09 PM

uuu,nekad nyew bapak dy...cri point jep too nk skodeng,hahaha

Reply
avatar
intan
AUTHOR
5/6/10 5:54 PM

hahahahah!!!!!!!!!!!!!!!mangkok tol...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/6/10 4:06 PM

bapa peyibuk budu.....esk cbut pu napa la...

Reply
avatar
jaTuh_deboK
AUTHOR
12/6/10 9:02 PM

kot ad free showdown..hahaaaa

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 10:42 AM

apala ayah dia niee..
serbu xpakai helmet..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/7/10 3:27 PM

mesti bapa ni ada pengalaman....tak nak berulang gi

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/8/10 1:22 PM

laen kali kunci pintu..
bahaya..
ish...
double meaning tol...

Reply
avatar
manong
AUTHOR
11/8/10 2:01 PM

buleh tahan lawak.. tapi ala2 xsemenggah.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/8/10 4:35 PM

ahak3 ! malunye bapak dia !
kalau aku jadi bapak dia , aku terjun sungai sekarang

Reply
avatar
18/8/10 2:40 PM

AAlamak!!!!aku dh tbayang benda lain dh ni,potong stim tolla bapaknye..hah hah hah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/8/10 2:13 PM

lwak siot..hhaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
14/9/10 3:03 PM

ahahahaha,, dah agak da, aiyo.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
23/10/10 10:46 AM

hahaha klinik mane lah yg bukak 24 jam

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/11/10 2:50 PM

hahaha.egat pe tdi

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
9/12/10 2:15 PM

Hahaaaa...kuning pikiran bapaknye tuh..ade ke patot...hek3... ;)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
12/2/11 6:11 PM

kecian mnntu nyer....... dituduh lgi tuuuuu!!!!!jtuh mruah br00000...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/2/11 3:13 AM

bez2..... nak lagi.. nak lagi.. hehe

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/3/11 5:50 PM

hahaha...benggong tul la bapak dia..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/5/11 5:14 PM

hahaha....bpk die otk xsenonoh tol kan,,aha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/6/11 1:56 PM

aku da ke tahap lain fikinyer...heheehhe...apa da bapak mentua..potong stim tul la...kihkihkih

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:16 PM

ayah de dah desperate kaa?tuh mau serbu ja

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 8:37 PM

hi hi hi...apelh..ingat sakit ape tadi...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/11/11 12:51 AM

ele..dah baca dah..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/1/12 11:48 AM

bapaknye cam tak tahu aje,,, penganten baru tu banyak hal nak die buat...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/6/13 7:24 PM

Hshshahaha...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/8/13 10:51 PM

hehehe....

Reply
avatar