mytukangcat.blogspot.com

Monday, May 26, 2008

Lawak Pendek

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

--------- :) ---------------

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

--------- :) ---------------

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa dia mati dalam air!

--------- :) ---------------

SAM: Semalam aku nampak hantu!

DOL: Uih! kau terkejut tak?

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.

DOL: Mana kau tahu?

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....

--------- :) ---------------

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?

DOL: Gula dah habis!

SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?

DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah

--------- :) ---------------

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.

DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil

elektrik, api rumah aku dah kena potong!

--------- :) ---------------

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

--------- :) ---------------

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

--------- :) ---------------

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"


---- sumbangan: Dol

28 Comments:

At 9/4/10 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

wahhaaahhhaaaaa lawak...........

 
At 15/5/10 4:15 PM, Anonymous Anonymous said...

lawak2,hahaha..

 
At 19/5/10 12:02 PM, Anonymous Anonymous said...

haha...lawk tol...bbelit tali pusat aq hahaha...

 
At 20/5/10 9:55 PM, Anonymous Anonymous said...

gila tol la....

 
At 2/6/10 7:05 PM, Anonymous spoon said...

ahak ahak lawak siol cerita pendek kau ni Dol..
ketawa aku tersekat sekat di buatnya

 
At 21/7/10 11:46 AM, Blogger faniza said...

lawak2,nak terputus urat kentut aku..wakaakakakak..

 
At 23/7/10 11:44 AM, Anonymous Anonymous said...

i like

 
At 28/7/10 5:17 PM, Anonymous Anonymous said...

terbek dolll!!!!

 
At 4/9/10 11:06 PM, Anonymous Anonymous said...

da best joke ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 3/10/10 1:14 PM, Anonymous Anonymous said...

diaowrank nie memg sang doll lar...
dodoh tahap cipan dh nie...

 
At 1/11/10 2:19 PM, Anonymous Bib said...

Hahaha..Samdol punya dol & sam

 
At 18/11/10 3:01 PM, Anonymous Anonymous said...

hahahaha

 
At 21/11/10 1:24 AM, Anonymous Anonymous said...

samdolllll

 
At 2/12/10 11:42 PM, Anonymous cerita lucu said...

the best malayu funny jokes .. very funny

 
At 21/6/11 5:27 PM, Anonymous Anonymous said...

first skali kureng fhm lorh...

 
At 29/10/11 6:41 PM, Anonymous izah said...

kelakar betul cite ni...

 
At 7/11/11 8:10 PM, Anonymous Anonymous said...

damn!!! lawakk siotttt hahahaha

 
At 11/12/11 5:53 PM, Anonymous Anonymous said...

haha...dodol nye org !

 
At 8/8/12 9:03 AM, Anonymous Anonymous said...

hahahaha kelakar la

 
At 10/8/12 10:50 AM, Anonymous Anonymous said...

heheeehehehe kelakar gila !!

 
At 13/8/12 9:02 AM, Blogger adie adiedas said...

Lawak..Lawak

 
At 22/9/12 6:52 PM, Blogger Btey manja said...

so funny

 
At 31/10/12 6:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Lawakkkk..... Dan logik jua.. Kah.kah

 
At 2/11/12 2:12 PM, Anonymous Anonymous said...

sungguh lawak

 
At 19/11/12 10:39 AM, Anonymous Anonymous said...

okey la...

 
At 27/11/12 1:28 PM, Anonymous Anonymous said...

kah....kah..... apa punya sam ngn dol ni kalau rapat kan jdi samdol hahahah

 
At 4/12/12 1:32 AM, Blogger Boyzdin said...

kakakaka

 
At 11/8/13 1:41 AM, Anonymous Anonymous said...

xbest

 

Post a Comment

<< Home