Lawak Pendek

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

--------- :) ---------------

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

--------- :) ---------------

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa dia mati dalam air!

--------- :) ---------------

SAM: Semalam aku nampak hantu!

DOL: Uih! kau terkejut tak?

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.

DOL: Mana kau tahu?

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....

--------- :) ---------------

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?

DOL: Gula dah habis!

SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?

DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah

--------- :) ---------------

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.

DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil

elektrik, api rumah aku dah kena potong!

--------- :) ---------------

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

--------- :) ---------------

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

--------- :) ---------------

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"


---- sumbangan: Dol

29 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
9/4/10 1:50 PM delete

wahhaaahhhaaaaa lawak...........

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/5/10 4:15 PM delete

lawak2,hahaha..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/5/10 12:02 PM delete

haha...lawk tol...bbelit tali pusat aq hahaha...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/5/10 9:55 PM delete

gila tol la....

Reply
avatar
spoon
AUTHOR
2/6/10 7:05 PM delete

ahak ahak lawak siol cerita pendek kau ni Dol..
ketawa aku tersekat sekat di buatnya

Reply
avatar
faniza
AUTHOR
21/7/10 11:46 AM delete

lawak2,nak terputus urat kentut aku..wakaakakakak..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
23/7/10 11:44 AM delete

i like

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 5:17 PM delete

terbek dolll!!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
4/9/10 11:06 PM delete

da best joke ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/10/10 1:14 PM delete

diaowrank nie memg sang doll lar...
dodoh tahap cipan dh nie...

Reply
avatar
Bib
AUTHOR
1/11/10 2:19 PM delete

Hahaha..Samdol punya dol & sam

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/11/10 3:01 PM delete

hahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/11/10 1:24 AM delete

samdolllll

Reply
avatar
cerita lucu
AUTHOR
2/12/10 11:42 PM delete

the best malayu funny jokes .. very funny

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/6/11 5:27 PM delete

first skali kureng fhm lorh...

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 6:41 PM delete

kelakar betul cite ni...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
7/11/11 8:10 PM delete

damn!!! lawakk siotttt hahahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/12/11 5:53 PM delete

haha...dodol nye org !

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/8/12 9:03 AM delete

hahahaha kelakar la

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10/8/12 10:50 AM delete

heheeehehehe kelakar gila !!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
31/10/12 6:18 AM delete

Lawakkkk..... Dan logik jua.. Kah.kah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
2/11/12 2:12 PM delete

sungguh lawak

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/11/12 10:39 AM delete

okey la...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/11/12 1:28 PM delete

kah....kah..... apa punya sam ngn dol ni kalau rapat kan jdi samdol hahahah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/8/13 1:41 AM delete

xbest

Reply
avatar