Cemburu

Seorang isteri ingin menghubungi suaminya, tetapi telefonnya tidak berkredit lalu menyuruh anak lelakinya menyampaikan mesej penting kepada si suami yang sedang bekerja di site.

Selepes si anak membuat panggilan, si anak memberitahu ibunya seorang perempuan lain yang menjawab pesanan telefon. Walaupun sudah berkali-kali si anak menelefon, tetap perempuan itu juga yang menjawab.

Si isteri pun dengan marahnya menunggu kepulangan suami dari kerja di depan pintu rumah. Sesampainya suami, si isteri membelasah habis-habisan si suami kerana perlakuan curangnya.

Habis berkumpul jiran tetangga di depan rumah untuk melihat drama petang itu. Si isteri menyuruh anaknya memberitahu semua orang apa yang dikatakan oleh perempuan di talian tadi.

Si anak pun cakap "Harap maaf, nombor yang anda dail berada di luar kawasan liputan. Sila cuba sebentar lagi".


---- sumbangan: cyan

18 comments

Write comments
spoon
AUTHOR
2/6/10 7:38 PM

selidik dulu akak hoiii..jangan membabi buta tanpa usul periksa..akai ada kaaa..kue kue

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/6/10 9:29 AM

ya la... alala bodohbtl pnya bini bgs kc cerai ja......talak 4

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
12/7/10 12:43 PM

tukan suara siti nubaya kan kan kaaaaan kantoi butol.........

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/7/10 2:47 AM

kalau akulah dpt bini camtu..dahlama suruh dia hantar aku balik umah mak bapak aku kat kampung..huhu

Reply
avatar
azzurro
AUTHOR
28/7/10 12:08 PM

hempok je bini 2 ngan batu lesong.bongok sgt nape..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 5:28 PM

tampar bini dgn slipar tat-seng saiz 9 laju2 selama 20 min..baru dia tau...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
21/11/10 1:33 AM

anak y soleh
huhuhu

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
25/11/10 2:42 PM

karate je tengkok bini kau tu

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
27/4/11 12:49 AM

lawak nyer... tapi asal lak komen2 kt atas tu sumenyer emosi sgt...kelakanyyer...ade yg nk karate la, nk bagi selipa la, nak hempok ngan lesong la, nk cerai talak 4 la...wakakaka...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
25/5/11 2:20 PM

ntah r..emosianal sgt pdhl bnda ni rekaan smata2..
btw.. for fun ok smua...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/6/11 2:53 PM

gampang punye bini cmnih..ta ley pakai langsung!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/7/11 5:50 PM

huhu..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/7/11 11:23 PM

maybe care dieorang komen tu drasekan lawak oleh dieorang

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 8:47 PM

kesian si suami tu kene belasah habis-habisan....ni semua gara-gara ank nya tu lh.....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
12/12/11 8:47 PM

lau aq ad bini cm too,, da lme aq sepak dye laju2..
hahahahahahaha...bengong~

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/4/12 12:32 PM

Apa la korang punye komen ni emosi sgt.. 2 ceta lawak la ape larrr

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/2/14 2:57 PM

urm . . , dowang nie tak fkir nie kan ceta lucu je . . !

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/3/14 6:37 PM

Mane ckup talak 4...talak 6...hahahaha

Reply
avatar