mytukangcat.blogspot.com

Thursday, June 07, 2007

Cemburu

Seorang isteri ingin menghubungi suaminya, tetapi telefonnya tidak berkredit lalu menyuruh anak lelakinya menyampaikan mesej penting kepada si suami yang sedang bekerja di site.

Selepes si anak membuat panggilan, si anak memberitahu ibunya seorang perempuan lain yang menjawab pesanan telefon. Walaupun sudah berkali-kali si anak menelefon, tetap perempuan itu juga yang menjawab.

Si isteri pun dengan marahnya menunggu kepulangan suami dari kerja di depan pintu rumah. Sesampainya suami, si isteri membelasah habis-habisan si suami kerana perlakuan curangnya.

Habis berkumpul jiran tetangga di depan rumah untuk melihat drama petang itu. Si isteri menyuruh anaknya memberitahu semua orang apa yang dikatakan oleh perempuan di talian tadi.

Si anak pun cakap "Harap maaf, nombor yang anda dail berada di luar kawasan liputan. Sila cuba sebentar lagi".


---- sumbangan: cyan

18 Comments:

At 2/6/10 7:38 PM, Anonymous spoon said...

selidik dulu akak hoiii..jangan membabi buta tanpa usul periksa..akai ada kaaa..kue kue

 
At 9/6/10 9:29 AM, Anonymous Anonymous said...

ya la... alala bodohbtl pnya bini bgs kc cerai ja......talak 4

 
At 12/7/10 12:43 PM, Anonymous Anonymous said...

tukan suara siti nubaya kan kan kaaaaan kantoi butol.........

 
At 18/7/10 2:47 AM, Anonymous Anonymous said...

kalau akulah dpt bini camtu..dahlama suruh dia hantar aku balik umah mak bapak aku kat kampung..huhu

 
At 28/7/10 12:08 PM, Anonymous azzurro said...

hempok je bini 2 ngan batu lesong.bongok sgt nape..

 
At 28/7/10 5:28 PM, Anonymous Anonymous said...

tampar bini dgn slipar tat-seng saiz 9 laju2 selama 20 min..baru dia tau...

 
At 21/11/10 1:33 AM, Anonymous Anonymous said...

anak y soleh
huhuhu

 
At 25/11/10 2:42 PM, Anonymous Anonymous said...

karate je tengkok bini kau tu

 
At 27/4/11 12:49 AM, Anonymous Anonymous said...

lawak nyer... tapi asal lak komen2 kt atas tu sumenyer emosi sgt...kelakanyyer...ade yg nk karate la, nk bagi selipa la, nak hempok ngan lesong la, nk cerai talak 4 la...wakakaka...

 
At 25/5/11 2:20 PM, Anonymous Anonymous said...

ntah r..emosianal sgt pdhl bnda ni rekaan smata2..
btw.. for fun ok smua...

 
At 22/6/11 2:53 PM, Anonymous Anonymous said...

gampang punye bini cmnih..ta ley pakai langsung!

 
At 8/7/11 5:50 PM, Anonymous Anonymous said...

huhu..

 
At 9/7/11 11:23 PM, Anonymous Anonymous said...

maybe care dieorang komen tu drasekan lawak oleh dieorang

 
At 29/10/11 8:47 PM, Anonymous izah said...

kesian si suami tu kene belasah habis-habisan....ni semua gara-gara ank nya tu lh.....

 
At 12/12/11 8:47 PM, Anonymous Anonymous said...

lau aq ad bini cm too,, da lme aq sepak dye laju2..
hahahahahahaha...bengong~

 
At 16/4/12 12:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Apa la korang punye komen ni emosi sgt.. 2 ceta lawak la ape larrr

 
At 11/2/14 2:57 PM, Anonymous Anonymous said...

urm . . , dowang nie tak fkir nie kan ceta lucu je . . !

 
At 11/3/14 6:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Mane ckup talak 4...talak 6...hahahaha

 

Post a Comment

<< Home