mytukangcat.blogspot.com

Friday, February 09, 2007

UBAT SAKIT KEPALA

Seorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala. Seorang pekerja memerhati keadaannya, lalu bertanya, "Kenapa bos? Nampak macam sakit sahaja?" "Yalah Semaun, kepala aku ni sakit sangat!" kata bos. "Dua hari lepas saya pun sakit kepala juga bos. Tapi bila balik, isteri saya bawa ke katil, peluk dan mencium saya. Lepas itu kami bercumbuan. Habis saja kami bercumbu, sakit kepala terus hilang. Saya rasa bos pun patut buat macam tu juga," terang Semaun.

"Betul ke? Kalau macam tu, mari kita jumpa isteri engkau sekarang!!!"


--- sumbangan: Bos

9 Comments:

At 1/8/10 1:51 AM, Anonymous Anonymous said...

hahahahahahahah lutcuu !@

 
At 11/8/10 3:50 PM, Anonymous manong said...

bos saper le agaknye.. sakai

 
At 3/1/11 3:37 PM, Anonymous Anonymous said...

gatalnye boss..hiiii

 
At 12/4/11 9:31 AM, Anonymous Anonymous said...

mampos kau... nak promote konon..
kang boss tu minta bini kau.

 
At 9/6/11 2:11 PM, Anonymous Anonymous said...

i like

 
At 22/6/11 2:56 PM, Anonymous Anonymous said...

lol.untung kowt bini de

 
At 1/11/11 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

ha ha ha ha ha ha

 
At 3/11/11 1:47 PM, Anonymous Anonymous said...

silap2,telan gigi bos ni nanti..ade ke nk try bini org

 
At 5/12/11 5:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Klau ko bukn bos,dah lame ko mampos,badigol punya bos,nak mampos!!

 

Post a Comment

<< Home