Nenek Udin

Udin hendak menghantar neneknya yang sakit ke klinik dengan menaiki motor.

Udin: Mari la naik nek, pegang kuat-kuat yea..nanti jatuh!
Nenek: Iya lah, nenek pegang kuat-kuat la nie...
Udin: Jangan lupa pegang kuat-kuat yea nek!!! (kata Udin lagi mengingatkan)
Nenek: Iya, nenek dah pegang kuat-kuat la nie, takut sangat.
Udin: Ok, kalau begitu kita berangkat ya, nek.

Udin lalu 'merempit' motornya, lalu terdengar benda jatuh BUUAAAAKKKK!!!!!
Udin terperanjat, lalu menoleh ke belakang, dan ternampak si nenek terjatuh dari motornya.

Udin: Lah kenapa boleh jatuh gak nie, nek?!! Nenek tak pegang kuat-kuat agaknye?
Nenek: Nenek dah pegang kuat-kuat dah tadi!!!!
Udin: Nenek pegang kat mana?
Nenek: pagar rumah.
Udin: "$%^&(#....."


---- sumbangan: Matt Dee

14 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
15/7/10 3:03 PM

hahahhahaha!!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 5:48 PM

ahhahaahah
lawak la nenek ni..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/8/10 2:09 AM

hahahahahk lauwhaa2 ;)

Reply
avatar
manong
AUTHOR
11/8/10 3:58 PM

matt dee, udin tu sedare ko ke? kim slm kt die ye..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/8/10 8:51 AM

hahahha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
20/8/10 7:09 PM

hahahahaha :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/9/10 2:33 AM

sian kt nenek 2...:(

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/1/11 4:01 PM

aduhai..nenek.. :D

Reply
avatar
izah
AUTHOR
1/11/11 8:54 PM

buat lawak je nenek nye...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
19/11/12 11:13 AM

lawak2...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
6/1/13 3:02 PM

Hahahaha lwak la smpai nak trkencig pun da :-D

Reply
avatar
Nur Ira
AUTHOR
20/2/13 8:32 PM

Lawak2........!!!!!!!!!

Reply
avatar
Nur Ira
AUTHOR
20/2/13 8:32 PM

Lawak2........!!!!!!!!!

Reply
avatar
Linaxd
AUTHOR
2/2/15 7:36 PM

hahaha

Reply
avatar