Suamiku

Seorang ibu muda sedang mengadu pada temannya, "Aku terpaksa minta cerai dari suamiku."

"Kenapa..?" tanya temannya kehairanan.

"Habis.., hampir setiap malam kerjanya keluar masuk disko." jawab si ibu muda.

"OOOOhh, jadi suamimu itu kaki disko lah yer.. ?" tanya temannya lagi.

"Bukan begitu..,sebenarnya dia ke sana mencari aku !" jawab si ibu muda.


---- sumbangan: Malim Kudung

12 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 6:08 PM

hahahhah...
ayuh mas berdangdut nih..
emang dasar prumpuan kebrett..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/8/10 5:04 PM

hahaha

Reply
avatar
jazzman
AUTHOR
24/9/10 8:58 AM

pulok doh..........

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
24/11/10 2:07 PM

Hah...ni lagi satu...c isteri ni nak kena sumbat dalam tong drum pastuh buang tengah laut...amcm,best x idea aku?? HUh!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/12/10 2:34 PM

hahaha... :P

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/9/11 5:47 PM

Xpyah nk emo sgt la

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 8:57 PM

la...ingatkn suami dia yang berdisko,rupenye,si isteri yang pergi disko...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/11/11 1:24 PM

nak kawen, check la betol2..jgn kawen dgn org yg perangai bukan2..mmg ni lawak je.tp realiti pun, ade gak jadi gini

Reply
avatar
omar ali
AUTHOR
3/2/12 7:18 PM

Pudinz btol sangat

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/10/12 7:50 PM

da la kki disko mnta cerai gtu...pe pya binila...tp lwk gk...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
17/5/13 12:55 AM

Bini nusyuz.. Nasib laki tak dayus!

Reply
avatar