Bercumbu

Milah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, Mamat yang bekerja sebagai petani.

Suatu senja, ketika sedang berjalan-jalan dan menikmati pemandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan.....

Kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing, " Rasanya saya juga teringin melakukannya," sambil memandang Minah dengan mesra.

"Silakan," balas Milah " kan kerbau-kerbau tu milikmu."


---- sumbangan: Sarip

10 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 6:18 PM

maksiat ni...
xelok ler...
huhuhuh....
-bruju-

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
16/8/10 5:35 PM

hak3 ! mamat nak cium ngan minah ! minah suruh cium lembu tu lak ! hak3 ! ~Dania~

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/9/10 1:23 AM

haha.
bpk Lem ha awek die!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 4:33 PM

Hahahhh! Padan muko.Tu la nak gatal sesangat... ;)

Reply
avatar
syira
AUTHOR
22/6/11 3:20 PM

haha..sye tabik la pada awek de...

Reply
avatar
miko_chan06
AUTHOR
23/6/11 5:25 PM

awek yg kreatif..hahaha

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 9:03 PM

manusia mane boleh cium binatang......

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
25/3/13 2:44 PM

Aku cium kucing aku ok jer...izah,ko mesti xtau menyayangi binatang kan..wakakaka

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
13/6/13 5:02 PM

semua bodoh citer mcam 2 pun percaya , bangang.!!!
:P

Reply
avatar
Afifah Rosli
AUTHOR
23/5/14 7:02 AM

Relax la...
Citer lawak jew pun...
Jgn la emo sgt...

Reply
avatar