Badak dan Monyet

Alhikayat, dalam sebuah hutan di negeri Pahang ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar.

Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, mereka terjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita, setelah digosok,keluarlah jin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua-dua menatang itu.

Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.
Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor Harley Davidson

Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situ jadi betina, pastu ada sebuah Harley Davidson 1300cc warna hitam

Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali saya.. hehe
Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet Shoei

Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di Pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang-barang mat motornya tu..

Lepas tu jin tu kata "Ini permintaan terakhir kamu, pikirlah dengan baik-baik"

Badak tu pun pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya".

Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu-satunya badak jantan satu Malaya nihh..

"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebarr tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"

Jin tu pun kelipkan mata, bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu. sepuas-puasnya.. "Mana aku nak cari badak jantan ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah"


---- sumbangan: Nyah Dolly

9 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
6/8/10 7:30 PM

hahaha

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/8/10 5:31 PM

jahatnyer monyet tu!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 4:35 PM

Hahahhhhhh...jadi Gay pulok,keh3...tu lah,gatal sesangat... ;)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/5/11 12:44 AM

hahha..siot pnye monyet. cian badak tu xdpt cari jntannn

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/5/11 9:05 PM

terbaik la nyah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
5/6/11 4:54 PM

hahaaa...2 rr badak...
ko tamak sgt...
kn dh jd nyah...
mekasih monyet

Reply
avatar
miko_chan06
AUTHOR
23/6/11 5:26 PM

nyahhhhahahahaa!!!

Reply
avatar
14/11/11 7:18 AM

hahahaha.. good story.. ;p

Reply
avatar
Sarah
AUTHOR
6/1/13 5:47 PM

Hahaha L.O.L

Reply
avatar