SEMBANG TIGA BUDAK...

"Di padang sebuah sekolah, nun jauh disudut kanan, ternampaklah tiga budak sedang bersembang. Mari kita amati dan teliti apa yang mereka sembangkan...

Budak A " Bapak aku jadi ahli sukan, bapak hangpa kerja apa "
Budak B dan Budak C menjawab " Bapak kami pun ahli sukan jugak".

Maka semua bapak mereka adalah ahli sukan....

Budak A meneruskan cerita.." Bapak aku jadi perejam lembing, punyalah cepat dia berlari sehinggakan setelah lembing direjam, bapak aku berlari dan menangkap lembing tersebut sebelum lembing itu jatuh ketanah "

" Itu tak heran " kata Budak B " Bapak aku lagi tangkas, bapak aku masuk sukan menembak. Punyalah cepat dia berlari sehinggakan selepas peluru keluar daripada pistol, bapak aku sempat berlari dan menangkap peluru tersebut"

"Mari kita dengar cerita bapak aku pulak, aku rasa bapak aku yang paling cepat dalam bab lari ini" kata Budak C. " Bapak aku kerja di Alor Setar tapi tinggal di Sungai Petani. Bila pejabat tutup pukul 4.15 petang, pukul 3.50 petang bapak aku dah ada di rumah. Bayangkan betapa cepatnya pak aku berlari. "

Moralnya... bapak macam ni banyak. pejabat belum tutup dia dah ada kat rumah.

Janganlah kita jadi bapak macam ni.... insaf..insaf


---- sumbangan: Bapak Budak

6 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
28/7/10 6:20 PM

huhuhuhuhuhu....
nasib aku xcmni....
-brujo-

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/9/10 1:42 AM

haha.

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
8/12/10 4:14 PM

Memanggg..buruk tul prangai...Kalo memula keja dulu,xpe la lambat seploh minit.Yg skang ni,2 jam lebih awal pon dah ade yang ghaib dr ofis...rase nak smackdown je satu pesatu,huhuhhh!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
25/12/10 3:29 AM

cari makan deerrrrrrrrrrrrr...semua org same jew. zaman skrg..pentingkan dirisendri,,,

Reply
avatar
izah
AUTHOR
29/10/11 9:12 PM

hihihi,ada jugak bapak yang mcmni......

Reply
avatar
chrissy jung
AUTHOR
18/7/18 9:38 AM

Bosan kalah melulu di website poker lain nya ?
Yuk coba bermain di ERTIGAPoker . net
Tingkat kemenangan lebih tinggi dari website lain-nya
Dan dapatkan bonus yang berbeda dari website lain-nya

- Ada Bonus Deposit New Member 100ribu !!
- Bonus Deposit 5% setiap hari nya (klaim 1 kali / hari)
- Bonus Referral 15 % !
- Dan ada juga Bonus rollingan mingguan BESAR 0,5% + 20 % loh!

TERSEDIA JUGA TRANSAKSI DENGAN APLIKASI GO-PAY
- Bonus Deposit Go-Pay 10% TANPA BATAS !

Contact Us
- Livechat : ERTIGAPOKER
- WA : +6281335599207
- LINE : CS.ERTIGAPOKER
- BBM : E30EF5D1

Support Bank ERTIGAPOKER :
- BCA
- Mandiri
- BNI
- BRI
- DANAMON

Reply
avatar