Kuda Raja

Alkisah dalam satu negeri tu adalah seorang raja yang sangat ego lagi berlagak. Dah lah tak hensem, sombonglah pulak tu. Baginda mempunyai s...

Pak Pandir

Nak dijadikan cerita, suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye. Entah macamana, di tengah perja...

Tukang Sapu

Seorang wanita memohon jawatan tukang sapu di Microsoft. Pegawai disitu telah mengadakan temuduga dan meminta wanita itu menunjukkan caranya...

Muntah

Seorang gadis kecil merasa badannya lemah dan sakit ketika dia berada di pasaraya bersama ibunya. "Mama," kata gadis kecil itu...

Profesor

Profesor Bakri adalah seorang profesor yang terkenal dengan kepintarannya... Dia terlalu tekun dengan ujikaji yang dilakukannya sehinggakan...

Ciuman

LISA: Berapa harga semeter kain ni? PENJUAL: Harga 1meter cuma 1ciuman LISA: Baiklah..bagi saya 10meter.. PENJUAL: (gembira)...ni d...

Mandi Laut

Hai semua. Citer ni ada la berlaku kat member aku sekitar 4 tahun yg lepas.. Once upon a time........ Satu hari tu aku dengan member ak...

Tengkorak

Di sebuah muzium di Kaherah. Pelancong : Ini tengkorak siapa ? ( sambil menunjukkan kearah sebuah kotak berkaca.) Pemandu pelancong : ...

Bangga Diri

Seorang pengarang sudah menulis enam buah novel, tiga yang terakhir termasuk dalam buku paling laris. Kerana itu dia sering muncul di TV da...

Diet

Doktor menyuruh seorang lelaki yang sangat gemuk untuk melakukan diet. Doktor berkata kepadanya... "Anda mesti memakan sedikit ro...

Liana

"Sungguh memalukan!!" "Maafkan saya bapak, sa..saya..saya menyesal!", Liana terisak-isak di hadapan bapaknya. &quo...