Bunuh diri

Ada dua orang sahabat sedang berbual.Bachik dan Amirul Aiman.Mereka ini sudah lama berkawan.Suatu hari mereka berjumpa semasa memancing kat sungai..

Bachik: Kau nak tau,dulu masa aku kecil aku pernah tengok orang bunuh diri.
Amirul: eeii...ngerinya...
Bachik: Dia gantung diri kat pokok.
Amirul: Habis tu sekarang hidup lagi ker....
Bachik: Iskkk kau ni....gila ker apa? dah tentulah orang tu mati.( sambil menunding jari di dahi Amirul)
Amirul: tak, maksud aku pokok tu la.....kuang...kuang.....kuang
Bachik: $#$&%%^*&


---- sumbangan: AdDiNa

5 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
4/4/11 6:47 AM

babi pantat sial puki anjing gampang btl org yg wat lawak ni..haram jadah btl!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/10/11 2:47 AM

Klu ye pon x ske xyah la mncarut...mk bpak ko x anto gi skula agme ke

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/10/11 2:48 AM

Klu ye pon x ske..xyah la mncarut..mk bpak ko x anto ko gi skula agme ke

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11/5/12 3:45 PM

lawak ke ni??cam bebal jerk..sape le yg malang bg idea bodoh tahap dewa ke-18 ni..haishh..semak..semak..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
14/5/13 3:51 PM

Saya sokong

Reply
avatar