Polis Cerdik

Pada suatu hari, seorang penunggang (Mamat) motosikal telah ditahan polis. Dia ni kena tahan kerana tak pasang lampu waktu malam di bandar berhampiran rumah dia. Dia bagi la.. alasan.

Mamat: Apa ni? Nak pasang lampu nak buat apa?
Polis: La.. tak kan tak tau kot.Untuk keselamatan ko la.
Mamat: oitt.. sana ada lampu, sini ada lampu, situ ada lampu, mau pasang lampu lagi ka?
Polis: Kuang ajo punya budak. Jaga ko!!!

Lalu polis tu pun buang angin kat tayar motor budak tu.

Mamat: oi! oi! apa ni gilo apa. Camna aku nak balik?
Polis: La...sana ada angin, sini ada angin, situ ada angin, mau angin lagi ka?


---- sumbangan: ahmad rushdi

3 comments

Write comments
sue
AUTHOR
18/10/10 1:49 PM

hahahhaha....
sngt cerdik...berhemah lg..

Reply
avatar
mango manis
AUTHOR
9/12/10 12:32 PM

:)

Reply
avatar
Afifah Rosli
AUTHOR
7/7/14 2:14 PM

Good joke....

Reply
avatar