Janda Yang Dahaga

Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang baru sahaja kematian suami.... Hasnah seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.

Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya... Walaupun.... hatinya berasa sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam... Rasa sepi hatinya tiada siapa yang tahu...

Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi.... beliau bangun dari katilnya... badannya terasa panas.... tekaknya terasa haus.... beliau terasa begitu dahaga sekali. Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur,... sampai saja didapur... beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.... beliau tuang kedalam cawan dan meminumya... Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan tidur semula... Sekian... Terima Kasih Itulah kisah seorang janda yang dahaga...........

Wah, sepenuh hati korang mambaca nyer. Ha...haa...haaa....


------------------ sumbangan : NajOne

15 comments

Write comments
Sopi
AUTHOR
13/5/10 11:33 PM

APA INI..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/7/10 3:24 PM

jadah nye ni??

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/10/10 2:33 PM

ingat yg bace semua otak seksual ke.... konon nk trap lah tu, ape je tapi mmg kusyuk pn aku bace...wakakakaaa!

Reply
avatar
Pudinz89
AUTHOR
29/11/10 4:56 PM

Hahahaaaaaaaa.....terketawa skit... ;)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
23/12/10 7:33 PM

cm beruk mat yeh jew..igat sape yg bace org yg gile sex ke...ape ke jadah la.buang mase aku bace jew..dah laa aku bzi.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/2/11 11:20 AM

bz baca . .hahahah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29/3/11 1:46 AM

puki pantat sial..aku igt ade kisah die bermain geli..haramjedah btl...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
30/3/11 10:33 AM

ntah pape..konon nk indirect la tu

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/6/11 9:52 AM

bongok sial..ni ruangan lawak ke ruangan letak cter bodoh bt sakit ati pmbaca jer..for fun ok bkn cter bangang cmni..

Reply
avatar
miko_chan06
AUTHOR
20/6/11 12:50 AM

hahahaha! ini lawak... hahahahaha!!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
18/7/11 12:34 PM

dah taw ini hiburan,,,xkesah la blogger nk tulis ape2 pom...memaki hamun kt cini ape kejadah nye,, lau dah xsuka xpyh nk menyemak kat page nie... bongok vs brainless vs dumb punye olang.
...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
13/10/11 10:47 AM

ha? apsal tak continu lagi... bru duda mmbaca lagi rasa panas

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3/12/11 9:25 PM

Chaisss.... Buang karen jew...

nak termelancap dah td...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
12/12/11 9:53 AM

lawak r cita nie..... hehehehehehe..baca punya r khusyuk..ending yg wat lucu..hihihihi

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
15/2/12 11:56 AM

hahaha..bikin suspen

Reply
avatar