KISAH NEGRO YANG HAUS

Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

Negro tu pun cakap..."Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar"

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu jadi...............

....mangkuk tandas wanita...

--------------sumbangan : chumey dA grEaT

1 comments:

Write comments
NegroYgPandai
AUTHOR
31/1/11 1:40 AM

kalau aku di tempat negro tuh, aku minta nak permintaan aku ditambah sepuluh lagi ke, 20 ker...kan byk lg permintaan bole ditunaikan..

Reply
avatar