Baju...

Suatu hari seorang ibu yang tua pergi kerumah anaknya yang baru berkahwin. Dia terkejut apabila melihat anak perempuan tanpa seurat benang pun menanti suaminya pulang dari kerja. Si ibu bertanya kepada anaknya dengan penuh hairan.

Ibu : Nak nape tak cukupkah wang suami kamu untuk membeli sehelai pakaian sehingga kamu berkeadaan begini

Anak : Taklah abang suka cam ni mak. dan dia lebih sayangkan saya kalau saya berkeadaan begini.

Lalu ibunya pulang kerumahnya dan menanti suaminya pulang dengan tanpa seurat benang di bajunya

Ayah : Nape maknya tak iron dulu baju tu....Lain kali sebelum pakai baju tu iron dulu supaya ia tak berkedut.

ibu : ????????

------------- sumbangan : secret person

6 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
15/5/10 2:34 AM

CRTE NI XLENGKAP...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
13/6/10 6:17 PM

xlengkp amender nyer...sengal..
sbb ko xphm...
suami dia kte npe xiron dlu tu sbb
isteri dia da tua la....
kulit da berkedut....
pick up xdeke????

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
28/12/10 12:42 AM

lek r weh..
crite je kot :|

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
9/6/11 5:25 PM

hahahaha aku rase lawak ble org lmbt pckup..tp yg lmbt pckup 2 jgn r duk trus kate xlngkap n ape2 tnya dlu ape sbnrnya cter ni tlg xplain..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
1/3/12 12:57 PM

Apa yang aku faham, yang ibu tu cakap tak da seurat benang pun kat badan, aku rasa pakai pakaian yang ketat2 dan mungkin sama warna.. aku rase ler. kalau salah tolong perbetulkan ye...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
23/3/13 3:39 PM

semua bodoh macam lembu

Reply
avatar