Tak tahan

Usop Belacak baru sahaja berkahwin dengan Joyah Kerengge. Setelah selesai upacara membuka hadiah dan bersanding malam itu, Usop segera menuju ke bilik pengantinnya dengan tergesa-gesa diikuti Joyah yang terpinga-pinga dan panik melihat suami barunya itu.

"Kenapa bang?" tanya Joyah Kerengge

"Abang dah tak tahan niii!!!.." jawab Usop sambil melondehkan seluar dan samping pengantinnya.

"Alah abang nii..apa nak dirisaukan. Kan saya dah jadi milik abang untuk selama-lamanya. Kenapa tergopoh-gopoh nii?" balas Joyah dengan manja.

"Abang tak kira, abang dah tak tahan niiiihhh" kata Usop yang semakin gopoh nampaknya.

"Issyyy...abang ni buat Yah malu je la!!" kata Joyah lagi sambil tersenyum dan terus naik ke atas katil sambil menekup mukanya dengan bantal kerana malu.

Sedang Joyah Kerengge menunggu-nunggu apakah tindakan Usop Belacak yang seterusnya, tiba-tiba Joyah terdengar.......

"Kkrrrroooooosssshhhh......."

"Aikk? Macam pernah dengar je bunyi tu?" kata Joyah dalam hati.

"Abang buat apa tuu....?"

"Huhh! Lega rasanya dapat melepas! Abang memang tak tahan betul sakit perut ni dari tadi!"


---- sumbangan:nanonano

4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
6/5/10 11:32 PM

BUSUK TAIK..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
8/9/10 6:01 AM

maner ad taik wangi..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
22/6/11 3:11 PM

spray perfume kat taik sampai wangi..

Reply
avatar
chrissy jung
AUTHOR
18/7/18 9:47 AM

Bosan kalah melulu di website poker lain nya ?
Yuk coba bermain di ERTIGAPoker . net
Tingkat kemenangan lebih tinggi dari website lain-nya
Dan dapatkan bonus yang berbeda dari website lain-nya

- Ada Bonus Deposit New Member 100ribu !!
- Bonus Deposit 5% setiap hari nya (klaim 1 kali / hari)
- Bonus Referral 15 % !
- Dan ada juga Bonus rollingan mingguan BESAR 0,5% + 20 % loh!

TERSEDIA JUGA TRANSAKSI DENGAN APLIKASI GO-PAY
- Bonus Deposit Go-Pay 10% TANPA BATAS !

Contact Us
- Livechat : ERTIGAPOKER
- WA : +6281335599207
- LINE : CS.ERTIGAPOKER
- BBM : E30EF5D1

Support Bank ERTIGAPOKER :
- BCA
- Mandiri
- BNI
- BRI
- DANAMON

Reply
avatar